SzJG Idézetek


Sziasztok! 
A Szent Johanna Gimi 8. születésnapjának alkalmát úgy gondoltam, nem hagyhatom bejegyzés nélkül a blogon. 
Azokat az idézeteket hoztam el nektek a könyvsorozatból, amiket a Moly.hu oldalra posztoltam, mikor olvastam a könyveket. 

#1

Képtalálat a következőre: „awkward gif”
Átugrani Cortezhez? Egy pillanatra lefagytam és a szám szélét rágva néztem végig magamon. 

– Mire vársz? – kapta fel a táskáját Ricsi, és már nyitotta az ajtót. 
– Jó vagyok így? – csúszott ki a számon, és szinte azonnal elvörösödtem. Ricsi felvont szemöldökkel nézett rám. 
– Mi van? 
– Semmi, semmi – legyintettem, és gyorsan előrementem. De kínos!

 A Szent Johanna Gimi 2. - Együtt 


#2

Hurrá, vége a nyárnak! Oké, biztosan a világ legbénább tinije lehetek, valószínűleg ez a mondat egyetlen velem egykorú szájából sem hangzik el, de őszintén nem érdekel, akkor is totál feldob a holnapi sulikezdés! ☺ 

A Szent Johanna Gimi 3. - Egyedül


#3

- Ne veszekedjetek. Juj, itt van még egy teszt! Mennyire vagy társasági ember! Csináljuk meg! – ujjongott Virág. 
Csodás, minden vágyam az volt, hogy miután a teszt kimondta, hogy Cortez és én soha nem leszünk együtt, kiderüljön rólam, hogy antiszociális vagyok. Márpedig pont ez jött ki. Visszahúzódó, félénk, magányos. Utálom a hétfő reggelt! 



A Szent Johanna Gimi 3. - Egyedül 


#4

Ha a szerelemre gondolok, egy nagy feketeséget látok magam előtt. ☹ 

A Szent Johanna Gimi 3. - Egyedül


#5

Kapcsolódó képHazaérve anyunak gyorsan beszámoltam a napomról. Totál lelkesnek tűnt. 
– Virág és Ricsi? De aranyosak! – mondta őszintén. 
– Igen, szerintem is. De ez még titok! 
– Természetesen nem mondom senkinek – ígérte meg anyu, és ha jobban belegondolok, fogalmam sincs, kinek mondta volna el, de azért jó, hogy a szavát adta. 
                                                                                 
                                                                                    A Szent Johanna Gimi 4. - Barátok






#6

Vadul bólogattam, és valóban úgy éreztem, hogy erős, független, magabiztos lány vagyok baromi jó pólóban és szőkébben, mint tegnapelőtt! Ez az új, „erős én” kitartott, egészen a… A sarokig. 

A Szent Johanna Gimi 5. - Remény

#7

Te leszel a legszebb zombi! – vigyorgott Virág. Na, igen, ettől féltem. 

A Szent Johanna Gimi 5. - Remény







#8

Mindenszentekkor leginkább saját magamat gyászoltam.

A Szent Johanna Gimi 5. - Remény


#9

(…) Ricsi a világért sem halkította volna le a Slipknotot. Még álmomban is hörgést hallottam, de mindegy.


A Szent Johanna Gimi 6. - Ketten


#10

(…) De az a-s lányok divatbemutatóját látva úgy érzem, a kevesebb néha több. És ezt nem irigységből vagy ilyesmiből mondom. Dehogy! Csak üvölt róluk, hogy azért veszik ezeket a cuccokat, mert divatos. Egyetlen olyan darabot sem hordanak, ami passzolna az egyéniségükhöz. Komolyan, minden évszakban tök más stílusban, az éppen trendi cuccokban menőznek.

A Szent Johanna Gimi 6. - Ketten
 

#11

Képtalálat a következÅ‘re: „tumblr loveless”– Nocsak. Kialvatlan fej, karikás szem, világfájdalommal teli tekintet. Régi Renáta! De rég láttalak! – köszöntött Kinga bájosan.





A Szent Johanna Gimi 6. - Ketten



#12

Nincs mese, mi érett, tizenhét éves diákok vagyunk.

A Szent Johanna Gimi 6. - Ketten

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése