Nyári kedvcsináló - Summer Book Tag

Sziasztok Molyok!

A mai bejegyzésben egy Nyári Booktaget szeretnék kitölteni nektek, amit a Lap lap után könyves blog egyik szerzőjétől, Annától kaptam, innen is puszilom!
Remélem kedvet kaptok valamelyik regényre, és akkor kezdjük is. :)


#1. - Milyen könyvet olvastál, ami nyáron játszódik?

Ha jobban bele gondolok, a legutóbbi nyári könyv, ami a kezem közé került, Lakatos Levente: Barbibébi című könyve volt.
Az benne a vicces, hogy betegen olvastam, az időjárás is elég kaki volt, de az a regény egyből napfénnyel árasztott el, a maga Lakatos Leventés módján.

Egy másik borítója is van ennek a könyvnek, de nekem ez az eredeti sokkal jobban tetszik. Egyszerű, kreatív és nagyon szép. Szerintetek???

#2. - Melyik könyvbéli helyszínre mennél vissza szívesen nyaralni a nyáron?


Az előző pontban említett könyv helyszínére, Siófokra is szívesen elmennék, nagyon szeretem a Balatont, amiről eszembe jut a Helka: A Burok-völgy árnyai. Szerintem az a könyv nyáron játszódik, vagy, ha nem is, de én nyáron olvastam és nyáriasan éreztem magam tőle. Az a regény nagyjából körbe vezet a Balaton környékén, és még mellél izgalmas és letehetetlen olvasmány tele varázslattal. Ha ki szeretnél feküdni a partra napozni, egy aranyos mese társaságában, mindenképpen azt ajánlom neked, nem fogsz benne csalódni. :)

#3. - Mit olvasnál szívesen kötelező olvasmányként ezen a nyáron?


Igazából vannak saját kötelezőim is, amiket szívesen vagy nem szívesen, de muszáj elolvasnom a nyáron. Viszont mondjuk kedvet kaptam az Abigél újra olvasásához is nem régiben, de azt is a nyárra tettem, mert rengeteg dolgom volt az év végi hajtások miatt. 



#4. - Melyik könyvbéli karakterrel/karakterekkel töltenél el szívesen egy estét a nyári tábortűznél?



Ezt a kérdést kicsit kiegészíteném, hogy könnyebb legyen rá a válasz. Ha esetleg egy Simon Hawke féle Péntek 13 horror-regényben vagyok, biztosan valaki olyannal, aki meg tud védeni, ha jön Jason bácsi. 
De ott van még a Tudom, mit tettel tavaly nyáron is, amit a Könyvmolyképző jóvoltából magyarul is elolvashatunk 2017 nyarán. Ezt a könyvet már leírhatatlanul vártam, angolul már próbálkoztam vele, de nem vagyok túlságosan jó angolos, viszont az ottani karakterek közül szerintem mindenkivel tudnék leülni a jó kis tábortűz mellé, és kísértet históriákat mesélni egymásnak.
Aztán ott van még Aristotle és Dante, na ők biztosan tudják milyen egy jó kis nyár, hihihi.



#5. -  Ajánlj egy könyvet erre a nyárra!


Nehéz ajánlani egy könyvet, mivel ahány ember, annyiféle olvasó, más-más érdeklődési körrel és elvekkel.
Ezt az egész Book Tag-et részben annak céljából írtam, hogy találjatok valami jó kis nyári olvasmányt, amit tényleg nektek írtak.
Szóval remélem ezek közül valamelyik elnyeri a tetszéseteket. 

#6. - Mi az első, ami eszedbe jut a nyár és a könyv szó hallatán?


Most így hirtelen Leiner Laura Bexi könyvsorozata jutott egyből az eszembe, mivel tavaly nyáron nagy nehezen vitt rá a lélek arra, hogy bele kezdjek és egy cseppet sem bántam meg. Az akkor megjelent első 4 részt eszméletlen gyorsan beaprítottam és le sem tudtam tenni.
Szóval ha vannak olyan könyvek, amik több részesek, és a nyárra pont jól jönnének, akkor ezek tökéletesek lesznek, és ami a legeslegjobb, hogy nem kell a kötetek között fél évet teljes idegállapotban várnotok a folytatásra, mert egyből be tudjátok aprítani az egészet. :D 


#7. - Melyik könyvet/könyveket tervezed elolvasni ezen a nyáron?


Első sorban a kötelezőkkel kéne kezdeni, de már rengeteg könyvet kikölcsönöztem a nyárra a könyvtárból, de arra egy teljes bejegyzést szeretnék fordítani. 

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése