#Tippek tőlem, nektek - Miért szeretem a Könyvmolyképzőt?

Sziasztok!
Az igazat megvallva a könyvespolcom jelentős részét a Könyvmolyképző kötetei teszik ki. De miért is van ez így?











1. Maga, a könyv állaga 



Szerintem mindenkinek van olyan kedves könyv a polcán, aminek magát a tartalmát nagyon közel tudhatja a szívéhez, de a könyv állagát már kevésbé. Nem szeretnék más kiadókat megnevezni, vagy akár lehúzni, de elég szívszorító érzés, mikor van egy baromi jó könyv, amit imádsz, és még kismilliószor kiolvasnád, de a regény már első olvasás után enged a ragasztáson, lapok esnek ki belőle, megtörik a gerince, tönkre megy, esetleg ne adj Isten, napozás közben olvastad és a ragasztó megolvad és kb szétesik az egész könyv. Ezekkel a könyvekkel szemben állnak a Könyvmolyképző könyvei, amik eszméletlen jó állapotban vannak, több olvasás után is. 
Ami pedig a másik dolgot illeti, biztos mindenki bele esett már abba a hibába, amikor megvette az adott könyvet, kényelembe helyezte magát, hogy " akkor most én elkezdtem ezt a könyvet " és egyszerűen rossz volt olvasni. A lapokat nem lehetett kényelmesen lapozni, a mondatok úgy voltak elrendezve, hogy a végét csak akkor láttad, ha teljes erőből szétfeszítetted a könyvet - ami nem mellesleg megtörte a gerincet - és még sorolhatnám. Egyszerűen szar volt olvasni, az amúgy izgalmas és jó könyvet. Na igen, a KMK könyveivel ilyen baj sincsen! 



2. A könyv rendelése 


Bizonyára többen vagytok vele úgy, hogy megrendelitek a könyvet, majd a GLS kihozza, vidékiek vagytok és nem bírtok bemenni a nagyvárosba. Én például pontosan ebbe a kategóriába tartozom bele. 
A KMK-nél azért is lehet jó dolog könyvet rendelni, mert náluk már kettő könyv vásárlása esetén ingyenes a kiszállítás. Hát nem nagyszerű? És ezt még tudom fokozni! Ha webáruházukból rendel a jó ember, sokkal olcsóbban is hozzá tud jutni az adott könyvhöz, mint eredeti, bolti áron. Szerintem sokkal jobban megéri. 
Amit pedig még szintén imádok, hogy a szállítás alapjáraton 900 ft körül forog. Én úgy szoktam tenni, ha csak egy könyvet néztem ki, hogy rendelek hozzá egy Árnyvadász Akadémia novellát, vagy egy Bane Krónika darabot, ami amúgy is annyi money-ba fájna nekem, mint a szállítási díj. 


3. A szeretetcsomagok és egyéb kezdvezmények


Amit talán a legjobban szeretek a Könyvmolyképzőnél, az bizony a szeretcsomaguk.
Pontosan nem emlékszem mikor, talán 2014 Karácsonyán - vagy 2015 - indult egy szeretetcsomagos akció. Lényege, hogy be kellett írni a kódot, mikor vásároltál a weben, és egy vörös pöttyös könyvvel leptek meg. Természetesen én egyből ugrottam a lehetőségre, hiszen kapok ingyen, ajándékba egy VP könyvet, hát ez mennyire szuper már! Utána ilyen akciót Rubint Pöttyös könyvekkel csináltak, de már Arany Pöttyös csomag is volt már. Egyszerűen imádom! Aztán nyáron szoktak még lenni hatalmas kedvezmények, mikor szinte minden le van árazva. Így jutottam hozzá féláron vagy még annál is olcsóbban nem kevés könyvemhez.

4. Karácsonyi Kalendárium


Szerintem egyedül a Könyvmolyképző Kiadó áldja meg ennyire bőségesen Karácsonykor az olvasókat. A lényege, hogy december 24.-ig, minden nap valamilyen meglepetés és kedvezmény várja a látogatókat a webshopban. Nem egyszer, nem kétszer rendeltem már ilyen akció keretein belül könyvet magamnak vagy akár a szeretteimnek ajándékba. 

5. Zsákbamacska 


Én legelsőnek a zsákbamacskát könyvekkel a KMK standjánál láttam, még az egyik Könyvfesztiválon. Nekem nagyon tetszik maga az ötlet is és a kis kitalálós is, amely rávezet arra, mit is rejt az adott tasak. Emlékszem, rengeteg vicces és izgalmas beszélgetés és nyomózás kezdődött el köztem és egy-egy olvasó között, mikor ott válogattunk zsákbamacskákat. 




( Ez mindössze az én, saját, személyes véleményem. Teljesen megértem, ha te ezt másképpen gondolod, nekem ez a szemszögem és így látom. ) 

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése