Új kép a The Last Hours trilógiához!

Cassandra Clare nem először posztol sejtelmes képeket az instagram oldalára. Ma reggelre egy számomra nagyon izgalmas Charlie Bowater munkára ébredhettem, amely a következő árnyvadász generáció egyik szereplőjére utal, az új könyvsorozatból, a The Last Hours-ból. Íme:









A kép leírása:
Hey there. Character art snippet from The Last Hours. Can you guess who?
#thelasthours #shadowhunters #tlh #chainofgold #artbycharliebowater 

magyarra: Halihó. A rajz Az Utolsó órákból egy karakter töredéke. Kitaláljátok, hogy ki?

Szólt így a szöveg, amelyre egyből érkeztek a mindenféle kommentek, mégis a szemfüles emberek többsége rájött egy apró részletre.
A minden bizonnyal férfi kezén lévő gyűrűn látható F betű csak a Fairchild családot jelképezheti, így arra a következtetésre juthatunk, hogy Cassie kérdésére válaszolva igen, kitaláltuk.
A képen Matthew Fairchild szerepel. 

Végeztem egy kis kutató munkát és találtam egy már régebbi képet a szereplőről. 





Matthewról megkerestem az árnyvadász virágos kártyát, és egyeztettem a ma posztolt képpel. A karakter arany mellénye és a kék nyakkendője is azonos, így már biztosok lehetünk a feltételezésben. 


De, hogy ki is ő? 

A második gyermek a családban, édesanyja és édesapja a Pokoli Szerkezetek trilógiából már megismert Charlotte Fairchild és Henry Branwell. Egy bátyja van, Charles, de vele nincs jó kapcsolatban, ezen kívül még húgai vannak. A parabatai párja James Herondale. A legjobb barátai Christopher, James és Thomas. 

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése