UnBoxing: Élni Akarok! könyves doboz

Sziasztok!

A mai bejegyzésben arról szeretnék nektek beszámolni, hogy mit is rejtett az én kis könyves dobozom és mennyire tetszettek a benne lapuló meglepetések. 
Az instagram oldalamra kiposztoltam ( edmond_konyvkuckoja ) az egész kibontó videót, amit, ha lejárt a 24 óra, a fókuszban található UnBoxing videóim között is megtekinthettek. Úgy gondoltam, hogy ez a doboz nem csak egy videót, hanem egy bejegyzést is megér, itt a blogon, szóval kezdjünk is neki! 


Bizonyára aki ismer és már régebb óta követi a blogom és az én életem, az tudja, hogy Rácz-Stefán Tibor, az Élni Akarok! és sok más sikeres regény szerzője az én kedvenc íróm is, így nem volt kérdés, mikor megláttam, hogy az Éni Akarok!-hoz könyves doboz útján is hozzá lehet jutni, megrendeljem e. Igaz, hogy jóval a kiadása után tudom csak elolvasni a regényt, de az én véleményem szerint megérte ennyit várni erre a csodás dobozra, amely amúgy számomra az első ilyen könyves dobozocska volt. 
A dobozt egyik barátommal, Dórival ketten rendeltük meg és nyitottuk is ki együtt. ( természetesen ő is és én is a sajátomat ) 
Elsőnek, ahogy a dobozba pillantottam, egy kis lapocska volt a tetején, amelyen össze volt foglalva a doboz tartalma.  
Az én szememet másodszor egy gyertya szúrta ki, amelyről később kiderült, hogy forrócsokihoz por, benne sok-sok pillecukorral, amit én fel sem fogtam, csak miután kibontottuk és Dórival bele kóstoltunk. 
Aztán a rengeteg hungarocell között egy aranyos kis Dream Big feliratú jegyzetfüzet is akadt, aminek én személy szerint nagyon nagyon örülök, mert sosem volt egy ilyen jellegű mini füzetem és biztosan nagyon hasznos lesz majd az iskolában. Orgonás tömb szappant is találtam a tárgyak között, ami a könyv témájához nagyon passzol, mivel Lillának a kedvenc virága az orgona, ez a növény a regény borítóján is megfigyelhető. 
Egy kék hosszú szalag is volt a dobozomban, amelyre kis kék csipeszek voltak akasztva, gondolom polaroidoknak mivel a regényben a fotózásnak is nagyon fontos szerepe van. 
Dóriét és az én csomagomat összehasonlítva az én tárgyaim sokkalta fiúsabbak voltak, míg például Dóri szalagja rózsaszín, és jegyzetfüzete virágos volt, amit szerintem nagyon jól tettek a készítők. 


Ami nekem talán a legjobban tetszett, az az volt, hogy a könyvben az oldalak között kis írói üzenetek is megtalálhatóak, szóval mikor a regényt fogom olvasni, és olyan oldalra érek, akkor plusz információkat is megtudhatok, mire gondolt azon a bizonyos pontom éppen a szerző. Szerintem ez nagyon ötletes és izgalmas.  
Mindent összefoglalva számomra egy nagyon pozitív élmény volt ez a Bubble Book Box, nagyon örültem neki és tényleg egy olyan élményt adott, amit utoljára kb 8 évesen éreztem a Karácsonyfa alatt. Imádtam! 


Insta: https://www.instagram.com/edmond_konyvkuckoja/



Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése