Legacies 1x5

A Sötétség Öröksége 1 évad 5 rész 
~ Értékelés ~ 



Annyira el voltam havazva, hogy meg is feledkeztem a sorozatról és mikor Luca, az egyik barátom szólt, hogy csütörtök van és nézzük az új részt, teljesen megörültem. 
Eddig talán ez volt a legérzelmesebb epizód, nagyon jól volt felépítve a cselekmény, folyamatosan WOW és azta pillanataim voltak. 

Az iskola falai között zajló események a Diákelnökök szavazatára fókuszált, minden vámpír, boszorkány és vérfarkas választott egyet maguk közül, akik őket képviselik a diákok tanácsában, akik Landon sorsáról fognak dönteni, hogy maradjon vagy menjen. 
Lizie természetesen megint alakított, kampányt indított, hogy ő nyerjen. Plusz pont a készítőknek a lány ruhája, amely az Éhezők Viadalához volt utalás. 



A mai rész misztikus lénye egy gyönyörű nimfa volt, amit én különösen örültem, mert az egyik kedvenc mitológiai lényem. Imádom az ő történetét, ami amúgy totál klisé szomorú love story, de ettől független oda és vissza voltam tőle, gyönyörűen ment ez a szál egészen a végéig. Tényleg arra gondoltam, mennyire lélegzetelállító és pontosan ezért szeretem annyira ezt a sorozatot. Szomorú volt, bár egyben varázslatos és mesés is! Richez való szívfájdalmak is betaláltak, amik gondolom a következő részre adnak utalást.
Egy olyan eseménysor is volt, ami számomra totál érthetetlen és hülye döntés, ez pedig Lizie és Raf szálja. A vak is látja, hogy a vérfarkas és a Jossie között tökéletes lenne a ship, erre lefektetik az ikertestvérével, Lizivel. Fölösleges dráma, szerelmi háromszög. Miért? 

Mielőtt Hope elküldi Landont New Orleansba egy barátjához, hogy felkutassák a fiú anyját. Romantikus búcsú csók, amit már alig vártam a jelenetben. 

Hope és Landon pillanati minden pénzt megérnek, imádom őket, ketten. A rész zárása is nagyon betalált, csak mosolyogni tudtam olyasféle hülye fejjel. Bár volt béna húzás itt is, mondjuk Hope mikor elsétált, és jött a busz, csak azt tudtam mondani, menj már el onnan, elütnek te szerencsétlen!
Erre Landon is kisétált a busz elé, mikor már azt kiabáltam, jaj mindkettőtöket elütnek! Természetesen ez egy sorozat és a busz megállt, tök romantikus megvárva a szerelmesek búcsúzkodását. Az utolsó csavar a legvégén pedig nagyon sok gyanút és találgatást felvetett bennem, tényleg beindult az agyam és mindenféle dolgok kreált, milyen lény is lehet Landon. 

A 6. rész előzetese pedig külön nagy döbbenetet okozott nekem, mivel viszont láthatjuk a halálból visszatért Jo-t, aki ugyebár a Vámpírnaplók 6. évadának végén halt meg, Alaric menyasszonya volt és az ikrek biológiai édesanyja. Nagyon izgalmas résznek ígérkezik a következő is, már elmondani nem lehet, mennyire várom! Az előzetest itt megtekinthetitek. 

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése