Könyvek a telefonfülkében...

Sziasztok Molyok! :)

A mai bejegyzésben egy kellemes élményemet szeretném nektek elmesélni, ami a hétvégi osztálykiránduláson történt velem.
Pécs városában jártunk, pontosabban a Zsolnai negyedben.
Azt hittem unalmas napunk lesz, semmi izgalmas. Már órák óta sétáltunk, de nem hogy egy könyvet, de még egy könyvesboltot sem találtam.
Aztán megláttam azt! *-*
Egy átlagos telefonfülkét képzeljetek el, benne polcokkal, amik telis - tele vannak jobbnál - jobb könyvekkel.  Az egésznek annyi a funkciója, hogy ha van egy könyv, amit már olvastál és elajándékoznád vagy megválnál tőle, akkor ha oda beviszed, cserébe elvihetsz onnan egy könyvet, ami megtetszik.
Szerintem ez egy tényleg nagyon kreatív és egyben hatalmas ötlet. Én kb. elájultam, mikor ezt megláttam, mert még sosem találkoztam ilyesmivel egyik városban sem.
Okos dolog volt ez Pécstől, engem a levett a lábamról. Remélem egyre sűrűbben lesznek ilyen lehetőségek a molyok számára szerte az országban, mert már milyen menő ez, nem?
Aki Pécsen jár, mindenképpen látogasson el, mert tényleg megéri. :) 

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése