#BookTag: Könyves Halloween Party - Csokit vagy Csalunk!

Sziasztok Molyok!
Ma egy Halloween-i Book Tag-el érkeztem nektek, hiszen már csak egyet kell aludni és eljön Halloween!
Köszönöm HaBár, a könyves kocsma blog írójának, akinek ajánlásával csinálom meg ezt a Book Tag-et, és akkor kezdjünk is bele!




#1. - Fekete, háromlábú üstben fortyogó zöld trutyi, népszerű díszlet egy Halloween partyn, de dukál hozzá egy gonosz, bibircsókos banya is. - Egy könyv, amiben boszorkány szerepel. Nem gond, ha kedves és nincsenek bibircsókjai! 

Ide a Hex Hall című könyvet választottam, melynek főszereplője egy éles nyelvű, szarkasztikus, mindig bajba kerülő boszorkány lány, Sophie. Aki olvasta, biztosan tudja miről beszélek. A könyvnek amúgy 3 része van és egy spin off kötet, szerintem érdemes elolvasni, mert eszméletlen vicces és izgalmas regény, megfűszerezve a természet felettivel. 


A vámpírnaplók rajongói által jól ismert Damon Salvatore, aki Ian
Somerhalder alakít. 
#2. -  A vámpírok báljáról elkóborolt, magányos alakok is feltűnnek ezen az éjszakán, talán még egy italra is meghívnak téged. Remélem, nem fokhagymás lángost vacsoráztál. Nem tenne jót a barátságotoknak. - Neked melyik a kedvenc vámpíros történeted, kivel koccintanál szívesen?

Ez a kérdés magasra tette a lécet, mivel én már rengeteg vámpíros történetet olvastam és nehéz lenne választani közülük. Viszont egyben biztos vagyok. Damon Salvatore-val koccintanák legszívesebben egy pohár whiskey-t, a jó öreg Mystic Grill-ben. Szóval a Vámpírnaplók könyveket választom ide. 


#3. - Egy zombi még nem csinál apokalipszist, aggodalomra nincs okod! Felbukkanásának az oka, hogy ő is hivatalos a partyra. Neked ki szerepel a vendéglistádon?ó

Eddig még nem olvastam túl sok zombis könyvet, talán 3-at. Ide én is csak az Eleven Testek c. könyvből tudom R-t hívni. A könyv amúgy egy modernizált, megzombisított Rómeó és Júlia történet, amelyből 2013-ban egy romantikus filmdráma is készült. Megéri megnézni, persze előtte természetesen elolvasni. :) 





#4. - Azon pedig végképp ne lepődj meg, ha éppen egy vérfarkas/farkasember környékez meg. Ahol vámpírok vannak, ott nemsokára farkasok is tiszteletüket teszik.
Jacob Black megkörnyékezhetne a Twilight - Alkonyat könyvekből. De nagyon szeretem a Végzet Ereklyéi könyvsorozatot és Luke egész falkáját szívesen látnám a Halloween-i partimon. 

#5. - Ha egy szellem is részt vesz a partin, tuti, hogy haláli lesz! Melyik szellemet hívnád meg?
Kevés szellemes történetet olvastam eddig, ha olvastam is, akkor azért volt benne szellem, mert a főszereplő véletlen meghalt, és csak úgy tudták bent tartani a regényben. Vagy csak egy gyors OUIJA táblázás kellett egyik rég meghalt szerettükkel.
Egyedül a Harry Potter-ben voltak úgy rendesen szellemek, így én is Fej Nélküli Nick-et hívnám el. 














#6. -  És te minek/kinek öltöznél? Melyik könyv szereplőjét személyesítenéd meg legszívesebben?

Stephen King kultikus regényéből, az AZ-ból öltöznék be Georgie-nak. Sárga esőköpeny és egy piros lufi, esetleg még egy kis hajó. Szerintem könnyen elkészíthető jelmez és úgyis eléggé kortárs jelmez lenne, mivel nagy AZ őrület folyik még mindig a világban.
Ó! És képzeljétek, ahogy néztem tegnap az SZJG találkozós videókat és képeket Snapchat-en, a My Storykban, Leiner Laura is ennek öltözött! 



















+1. Nincs Halloween horror nélkül. Mondj egy könyvet, ami félelmet keltett 
benned!
















Ide szintén az előző kérdésben említett AZ című könyvet említeném. Eszméletlen hosszú regényről beszélünk, de olyan olvasási élményt ad, amiért megéri elolvasni. Szerintem felért egy tesi órával, ahogy a Könyvtártól a suliig elcipeltem azt a könyvet. 
De igazából az összes King könyvet ide lehetne sorolni, most még a Carrie jutott eszembe, amit mennyire imádtam... Lehet Halloween alkalmából újra is olvasni. 

Kihívottaim: 
Virág, az Időtlen Időkig bloggere
Anna, a Lap lap után egyik bloggere 





Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésem, remélem, hogy tetszett neked, és valamelyik                könyvhöz kedvet kapsz és sikeresen ráhangolódtál erre a Halloween-i hangulatra! 

                                                                    - Edmond 

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése