Lehullt a lepel: Leiner Laura új regénye

Kedves Molyok!

Szerintem az Egyszer elolvasása után minden Leiner Laura olvasó besózva várta már az új regényt, amiről eddig csak annyit lehetett tudni: jön. Majd valamikor ősszel, de jönni fog.

Már több teória felmerült  bennem is, biztosan sokan vagytok ezzel ti is.
Olvasható az írónő blogján, hogy nem is Szilveszteri regény lesz, se nem Fesztiválon fog játszódni, nem lesz benne celeb lány, sem átlagos gimis, hanem valami más. Valami új, de mégis régi. Meglesz benne a főhősnőnk és az álompasija, innen pedig már nem kell tovább ragoznom.
De akkor mire számíthatunk, mivel tud még előrukkolni írónőnk?
2017. december 5.-én kiderül!


Pontosan 48 perce, hogy megláttam a facebook oldalán kiposztolva az új regényének borítóját.
A hétvégén olvastam Laura blogján, hogy majd októberben valamikor megosztja velünk, de mindig annyit kell várnom a könyveire...Nem gondoltam, hogy már ma posztolva lesz.









 Első reakcióm: 

WOW! Micsoda borító! Micsoda cím! Meglepődtem nagyon, mert tényleg mindenre csak nem erre számítottam.

Elsőnek kezdjük a címmel: Ég veled! Laurától már meg szokhatta mindenki a frappáns, fülbemászó, magát a könyvet olvastattató címekkel. Hát ez is pontosan egy ilyen cím. Izgalmas, romantikus, drámai és nagyon Laurás. Egyszerűen imádom!

És akkor térjünk rá magára a borítóra.
Egyszerű, letisztult, borongós. Leginkább egy esős, hideg, és őszi, ami legelsőnek eszembe jut róla. Tudjátok, az elmúlás, ahogy tanulunk róla a nagy költők verseiből. És hozzá jön ez a cím...Ég veled, ami pont ezt az elmúlást hirdeti. Szerintem nagyon ritkán van ennyire elképesztő összhangban egy borító a könyvének címével és nem is igazán szoktak erre figyelni. Szóval jár a pacsi, imádom!!!

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése