KMK Karácsonyi Kívánságlistám

Avagy melyek azok a könyv megjelenések, amiket már nagyon várok a Könyvmolyképzőtől? 






















1. Jay Asher: Micsoda fények! 




Jay Asher a Tizenhárom okom volt... c. regényével már bizonyította nekem, hogy mennyire tehetséges és nagyszerű szerző, így nem kérdés, hogy elolvasom a következő regényét is. Vártam, hogy lefordítsanak tőle könyvet, pláne a 13 sikere után, most pedig a Könyvmolyképző egy szívmelengető karácsonyi regénnyel drukkolt elő az írótól. 

Megjelenés: 2018. 12. 04.










2. Meghitt Pillanatok 





A Meghitt pillanatok egy ünnepi antológia, melynek szerzői között az egyik kedvencem, Rácz-Stefán Tibor is szerepel és amennyit tudok az ő novellájáról a könyvben, nagyon megdöbbentő és jó lesz, szóval mindenképpen elolvasom és nagyon várom már.
Az írása megtalálható még a kiadásban Beninanak, Eszes Ritának, Greff Magdinak, Róbert Katalinnak és a KMK Kiadó íróiskolai hallgatóinak.  


Megjelenés: 2018. 12. 04. 










3. Sarina Bowen, Elle Kennedy - Ez a srác ( HIM ) 





Talán ez az a regény, amit már a legrégebb óta várok a kiadótól. Emlékszem, hogy már jó ideje bejelentették, hogy az ő gondozásuk alatt fog megjelenni hazánkban a regény.
Elle Kennedy egy nagyszerű írónő, a the Deal ( Az Üzlet ) szerzője, így már csak jót várhatok az alkotástól, mégha a társírót, Sarina Bowent nem is ismerem.
Egy full LMBT történetről van szó, amely a Rubint Pöttyös könyvek válogatásában jelenik meg, pont úgy, mint a Túl szép. Én ennek pluszban nagyon örülök.
Egy izgalmas, romantikus olvasmányt várok tőle. 

Várható megjelenés: 2018. 12. 11.







4. Matt Richards, Mark Langthorne - Bohém Rapszódia - Freddie Mercury élete, halála és öröksége 



A Bohém Rapszódia az a könyv, amit a listámról a legeslegjobban várok. Mikor megláttam Tibi blogján, hogy a KMK kiadja könyvben, körübelül ugrálni kezdtem örömömben. 
Olvastam már Freddie életéről könyveket, de nagyon nehéz volt rábukkanni a példányokra, mivel régi kiadásúak és a boltokban már nem kaphatóak, így hiánycikk volt belőlük Magyarországon. 
A Queen a kedvenc együttesem és nálam Mercury az abszolút legnagyobb férfi énekes. A filmet is nagyon imádtam, még ha a történetet el is ferdítettek, megadta azt a hihetetlen élményt, mintha egy igazi Queen koncerten lennék. Ezért is várom a könyvet, hogy még többet mutasson meg a banda és Freddie életéből.
A borító meg egyszerűen gyönyörű, nem tudok róla mást mondani. Imádom! 


Várható megjelenés: 2018. 12. 10.




5. Róbert Katalin: 6 hét a világ 





Róbert Katalin az a szerző, aki anno már a Szívből, színből, igazán c. regényével teljesen megvett. Mikor megtudtam, hogy új regényének a témája nem más lesz, mint a színház, teljesen bezsongtam. Nem nagyon olvastam még ilyen típusú könyveket, pedig nagyon vonz a téma.
A borítóról pedig annyit, hogy végig neki szurkoltam a pályázaton és nagyon örülök, hogy ezzel az alkotással a külsején jelenik meg a regény.

Várható megjelenés: 2018. 11. 27.








6. Colleen Hoover - Túl késő 





Ez a könyv már sokkal sötétebb az eddigiekhez képest. Itt is a szerző miatt kelt fel a figyelmem a regényre. Komoly témákat boncolgat a regény, drámai hangvétellel. Nagyon kíváncsi leszek rá. Annak pedig pluszban örülök, hogy megmaradt a Too late angol cím és alul, piciben a magyar.


Várható megjelenés: 2018. 12. 11.










7. Rupi Kaur - Tej és méz 




Zárásként pedig ennél a könyvnél egy verseskötetről beszélhetünk, ami külföldön hódít, így különösen vártam, hogy végre itthon is megjelenjen. Instagramon kismilliószor láttam már a könyvet és belőle idézeteket. Eszméletlen jónak tűnik, de a fülszöveg is erről árulkodik. Azt érzem, hogy már most imádom. Elő is tudtam rendelni, ha minden jól megy, szerdám olvashatom is.
Ez lesz az első könyv, amit pipálhatok a listámról.

Várható megjelenés: 2018. 11. 27.









Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésem, remélem tetszett és meghoztam a kedved valamelyik könyvhöz, hogy a te fád alatt is ott legyen.
- Edmond

Edmond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése